Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Maar het kan wel als je een DVB-s kaart (Technotrend, Hauppauge en zo) hebt

Gr. Opa

Geplaatst:

Volgens mij is het wel mogelijk bistro als het goed is heb je nu de 6.19 erinzitten . Polsat maakt gebruik van twee keys. De eerste key zit al in de decoder met 6.19 firmware. De tweede key moet je zelf in menu 9 onder nagra erin zetten. Pin me hier niet op vast bistro heb dit ergens gelezen heb het zelf nog niet geprobeerd. Maar zal het vanavond onderzoeken.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...