bistro Geplaatst: 9 februari 2003 Geplaatst: 9 februari 2003 Is het mogelijk met een 6in1 kaartje Polsat in Nagra te openen???
Victor Geplaatst: 9 februari 2003 Geplaatst: 9 februari 2003 Nee, dat kan niet. Daar is een funkaart te traag voor. Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Gast Geplaatst: 15 februari 2003 Geplaatst: 15 februari 2003 Maar het kan wel als je een DVB-s kaart (Technotrend, Hauppauge en zo) hebt Gr. Opa
Gast Geplaatst: 15 februari 2003 Geplaatst: 15 februari 2003 Volgens mij is het wel mogelijk bistro als het goed is heb je nu de 6.19 erinzitten . Polsat maakt gebruik van twee keys. De eerste key zit al in de decoder met 6.19 firmware. De tweede key moet je zelf in menu 9 onder nagra erin zetten. Pin me hier niet op vast bistro heb dit ergens gelezen heb het zelf nog niet geprobeerd. Maar zal het vanavond onderzoeken.
Aanbevolen berichten