Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo medeloggers

Ik zitmet een vraagje misschin dat iemand een antwoord/cq idee heeft:

Nu met WB/season2 kan je met vele coderingen rommelen

en met conax via linuxflop of winemulinux proggie....

Nu mijn vraag:

Zou er geen conax.key te importeren zijn..of is dat niet mogenlijk wegens beperkingen WB?

Ik heb er nix over kunnen vinden op 't net dus ik denk dat ut (nog) niet mogelijk is..

Weet iemand meer... zou wel leuk zijn... offe is er een WB v.4 onderweg? :-))

 

b.v.d voor antwoord

greeting Digit.

 

één ding is zeker, maar ik ben vergeten wat!

Geplaatst:

THX..

 

met huidige versie van wallbanger is het in ieder geval niet mogelijk om conax te openen......... is duidelijk.....

 

VERSIE 4 WAAR BLIJFT NOU.....(CONAX VERSIE) :-)))

ik zal eens verder zoeke.....

 

 

 

één ding is zeker, maar ik ben vergeten wat!

Geplaatst:

de wallbanger herkent wel het conax signaal .

maar het is niet mogelijk om de conax gegevens ergens in te voeren.

heb dit al bij alle options geprobeert helaas.

succes

ibby

Geplaatst:

Waarom gebruik je niet gewoon de conaxemulator die onder windows draait?

Die opent op mijn (ongepatchte)Force alle systemen in de ingebouwde conax cam maw: conax, viaccess, irdeto, nagra en betacrypt over te schakelen via je ab onder je kaartmenu.

Geplaatst:

@ josje,

Mag ik vragen welke ontvanger jij hebt?

Ik snap nog steeds niet hoe ik moet overschakelen via de AB onder het kaartmenu

Graag enige uitleg.

Mijn actie hoort bij Jouw reactie.

Hart. gr. v/d realist

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...