Ga naar inhoud


Starter pack


Gast

Aanbevolen berichten

Beste Johnny en Sat4all,<BR>Ik heb met veel plezier de file bekeken met de starter pack. Het is echt een zeeeer goed initiatief. Ik raad het iedereen aan.<BR>Meer van dit moois en leve de hobby.<BR>Wie zegt dat de beginner worden niet bediend.<BR>Trouwens ik vind ook de navigatie en de overzichtelijkheid vd site verbeterd<BR>Nogmals bedankt<BR>Hanibal11<BR>Een blije gebruiker

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja sluit ik mij volledig bij aan, na een drietal maanden offline te zijn geweest door tal van omstandigheden ben ik ook ver achterop geraakt en heb ik ook behoefte aan wat hulp om terug de draad op te nemen. <P>Thanks boys.<BR>exDumber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je toch eigenlijk niet missen! rolleyes: <P>* Ga naar de download sectie<BR>* ff wachten<BR>* kies de sectie SECA<BR>* ff wachten<BR>* zie lijst<BR>* lees<BR>* kies (momenteel) bovenste file<P>Lukt het dan nog niet, dan verwijs ik je naar een ander bord: learntosurf4all.com wink.gif <P>grzz<P>Robert_nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo "ff" wachten...??<P>Leren surfen betekent tegenwoordig allerlei onzin omzeilen die tijd kost, dus hierbij de link: (ff drukken en hopla!)<P><A HREF="http://triballs.com/sat4all/seca/software/startpakket.zip" TARGET=_blank>http://triballs.com/sat4all/seca/software/startpakket.zip</A><P><BR><p>[This message has been edited by Kaartje (edited 07-12-2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit pakketje gisteravond getest,ik moet zeggen het werkt zeer goed.Ik had de meeste providers daarna op een maandfile werken.Heeft iemand al met dit programma<BR>zijn kaart autoupdate??Dit is mij nog niet <BR>gelukt<BR>gr Gideon<P>------------------<BR>123456789

Link naar reactie
Delen op andere sites

DE STARTER PACK IS MOOI BEDANKT DAARVOOR<BR>ZOU NOG MOOIER ZIJN MET EEN UITLEG OM DE AUT.UPDATE TE KUNNEN MAKEN.<BR>IS ER OOK ZOIETS VOOR IRDETO TE BEDENKEN EN WEET IEMAND EEN GOEDE KEYS ADRES VOOR IRDETO?? AL VAST BEDANKT <BR>FALONSO

Link naar reactie
Delen op andere sites

AU maken van een file is ook met secanix heel makelijk hoor...je hoeft alleen voor een goede werkende PPUA en MK01 in te vullen bij elke provider in de bin...<P>Alleen lijkt me dat nog een stapje of drie vier te ver voor je als je hier om pagina's voor keys moet vragen omdat je goede werkende PPUA en MK01's zeker niet op een keypagina zult vinden......<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heel leuk maar waarom staat er alleen maar com poorten bij! bij de dl20 werk het alleen maar via de printer poort dus toch weer beperkt maar programma ziet er wel goed uit,<BR>jammer dan maar op de oude manier!<P>groet ray,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de maker alleen aan de huidige programmers gedacht heeft, deze hebben alleen een seriele poort. Daarom zal alleen de seriele poort gebruikt kunnen worden.<BR>Maar zelf heb ik nog geen phoenix of smartmouse kompatibel apparaat gezien dat via de parallelle poort werkt.<BR>Zelf heb ik een multiprog 98. Er zit een parallelle poort aan voor de pic te programeren. Sinds ik de Ludipipo uit de download sectie nagemaakt heb gebruik ik de multiprog 98 alleen nog in phoenix-modus.<P>Ik heb wel een foutje in doc geschreven:<BR>op pagina 2 staat onder de tekening rechts. Dit moet Links zijn.<P>De genoemde file in de doc heten ook anders, maar dat heeft te maken met sat4all.<BR>Maar men kan in het pakket duidelijk zien wat een Eeprom of een Pic-file is. Ook heb ik gemerkt dat er een andere Editor versie bijzit. Ik zal mijn versie uploaden naar sat4all en hopen dat ze deze in het starterspakket zetten.<P>Groeten Harald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren board beheerders: Bedankt. Dat starter pack zou wel eens precies kunnen zijn wat ik nodig heb om het allemaal wat beter te gaan begrijpen.<BR>Waarom dit berichtje? Om jullie te laten zien dat er niet alleen maar gezeurd wordt, maar dat jullie ook een hoop beginners wel een plezier doen.<P>Groeten, Eelco

Link naar reactie
Delen op andere sites

laugh.giflaugh.giflaugh.gif De beste sites die het snelst de nieuwe key's hebben staan reeds in de links-sectie. laugh.giflaugh.giflaugh.gif<P> wink.gif Soms moet men op die link pagina's surfen dan vind men veel goeds en uitleg. wink.gif<P>Groeten<BR>
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...