Gast Geplaatst: 11 februari 2003 Geplaatst: 11 februari 2003 De volgende procedure volg ik: - ik start ChipCat 2.2 of 2.3 op; - ik laad eerst de flash.hex file, - ik laad vervolgens de ee-ext EMTEC.hex file; - vervolgens ga ik de kaart erasen; - vervolgens druk ik op het icoontje (bliksum) voor het programmeren. Vervolgens verschijnt de volgende foutmelding (bij programm memory): verrify error at adress $0058 en vervolgens abbrechen Overigens staat er niet elke keer $0058, maar ook wel eens een ander getal. Ik probeer de EMTEC Funseca 5in1 V1.20 11.02 te programmeren (Mastera 2 en Windows XP Prof.). Alvast bedankt voor jullie hulp.
Pionewbie Geplaatst: 12 februari 2003 Geplaatst: 12 februari 2003 Probeer eens Chipcat 3.0 deze is aangepast voor Windows XP. Staat in het configuratiemenu (hamertje) de frequentie wel op 6 MHz? Speel eens met de snelheidsregelaar in configuratiemenu (hamertje). Eea is duidelijk na te lezen op de site van Duwgati. Zie hiervoor de linkpagina.
Gast Geplaatst: 12 februari 2003 Geplaatst: 12 februari 2003 Ik heb de frequentie wel op 6 MHz staan, dus daar kan het niet aan liggen. Ik kan nog een andere snelheid proberen en zal dat vanavond doen. Ik dacht dat er misschien een fout in de code zat. Hopelijk is iemand dezelfde fout tegengekomen en inmiddels de oplossing.
Gast Geplaatst: 12 februari 2003 Geplaatst: 12 februari 2003 Je zou ook eens kunnen proberen de kaart te erasen (slecht nederlands) Gr. Opa
Gast Geplaatst: 12 februari 2003 Geplaatst: 12 februari 2003 Probleem is `spontaan` verholpen. Waarschijnlijk was de speed te hoog ingesteld, staat nu op 2.
Pionewbie Geplaatst: 12 februari 2003 Geplaatst: 12 februari 2003 Citaat: Probleem is `spontaan` verholpen. Waarschijnlijk was de speed te hoog ingesteld, staat nu op 2. Fijn voor je dat je het werkend hebt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen