Ga naar inhoud


fout melding


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb software gedownlaoad nu krijg na het opstarten de volgende tekst: component MSCOMCTL.OCX'or one of its dependencies not correctly registered:a fil is missing or invalid. kan iemand mij uitleggen wat er fout gaat en wat te doen om het aan de praat te krijgen groetjes simonj<BR> rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi simon,<P>Misschien kun je er even bij vermelden om welke software het gaat zodat ze je misschien wat beter op weg kunnen help. Het lijkt mij dat je wat mist maar als de naam van het programma heb kun ze je het programma wel toe mailen.<P>----------<BR>Flying cat<BR>(Van vragen word je wijs van lezen nog wijzer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb software fmcard gedownload. <BR> ik heb hem van meerdere sites gedownload het zelde probleem. groetjs simonj<BR> p.s hoe kan je het bestand opniuew inst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MSCOMCTL.OCX'or one of its dependencies not correctly registered:a fil is missing or invalid. <BR>dat zit in windows<BR>system of system32<BR>andere MSCOMCTL.OCX en zo voort<BR>ocx/dll/tab/vb6<BR>zoek op het net of email

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...