Gast Geplaatst: 5 juni 2001 Delen Geplaatst: 5 juni 2001 er schijnt een proggie te zijn dat je het originele kaartje van c+ kan bewerken,<BR>wie kan mij vertellen hoe dat programmaatje heet ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satori Geplaatst: 5 juni 2001 Delen Geplaatst: 5 juni 2001 Er zijn meerdere progjes: MkFind, Progoff, Cardtuner. Zelfs je eigen satelietbox programmeert je kaartje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 juni 2001 Delen Geplaatst: 5 juni 2001 Welk van die progjes werkt in combinatie met een goldprogrammer (gold140)? MKFind schijnt alleen met een Phoenix te werken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 juni 2001 Delen Geplaatst: 5 juni 2001 Volgens mij werken ze geen van alle met een goldprogrammer omdat die alleen maar .hex kan laden. (ik heb zelf geen goldprogrammer maar heb het al vaak op verschillende baords gelezen).<P>Henri. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 juni 2001 Delen Geplaatst: 14 juni 2001 Hoi,<BR>Ik heb een vraagje hierover,<BR>voor een orginele kaart te prog<BR>zijn het dezelfde codes als<BR>bv een goldkaart of zijn het andere<BR>en zo ja welke.<BR>dank bij voorbaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
codeman2001 Geplaatst: 14 juni 2001 Delen Geplaatst: 14 juni 2001 jongens denk eraan dat dit geen vrijschakelbord is.<BR>voor een originele kaart van c+ te bewerken heb je crd files nodig , en als je het bord goed doorneemt zul je vinden hoe je hex-files omzet in crd vorm.<BR>groeten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten