Ga naar inhoud


Installeren picbined


Duwgati

Aanbevolen berichten

Aangezien ik her en der nogal wat vragen lees over de werking van picbined, dit advies:<P>1. Maak voor iedere gewenste coderingsnorm een eigen folder aan (Seca, Irdeto, Viaccess etc.).<BR>2. Unzip je zip-file en kopieer je picbined.exe en picbined.ini naar iedere folder.<BR>3. Kopieer je picbined.ini.XXXXX naar de bijbehorende folder: dus picbined.ini.seca naar je seca-folder, picbined.ini.irdeto naar je irdeto-folder etc.<BR>4. Gebruik notepad om in iedere folder de picbined.ini aan te passen.<BR>Dit moet er in de picbined.ini staan:<P>Voor Seca:<BR>[Global]<BR>Default ini file=seca<P>Voor Irdeto:<BR>[Global]<BR>Default ini file=irdeto<P>etc.<P>Nu kun je per koderingssysteem naar de juiste folder gaan, daar picbined opstarten en je files editen.<P>Succes<BR>Duwgati smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daar heb je gelijk in, dat is de zgn. 3-in-1 versie. Bestaat als ik het goed heb vanaf versie 1.23. Die 3-in-1 versie kan schakelen tussen Seca Irdeto en Viaccess. En toegegeven, dat zijn toch de meest gebruikte systemen. Maar voor de overige coderingen moet je nog steeds een dedicated ini-file maken. Tenzij ik met mijn info achteroop natuurlijk blush.gif" border="0 <P>Maar sowieso, als je de primitieve methode gebruikt is het voor de leek (denk ik) iets eenvoudiger om te volgen wat er in het programma zoal gebeurt. Ik heb dit geschreven voor de leek niet de pro wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...