Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hello

 

een paar vraagjes voor een vriend (belgie)

is er een kaart of abonnement voor conax te verkrijgen

indien ja

is het voor in conax module en wat kost dat (+-)

voor welke zenders

 

dank u

Geplaatst:

Hoi,

 

Het beste kun je voor een abonnement eens kontakt opnemen met de betere sat-speciaalzaak. Je zou ook kunnen informeren bij C+ in Zweden, maar ik verwacht dat zij dezelfde regelgeving toepassen als hier in NL (woon je er niet, dan ook geen abonnement).

 

CAMs zijn natuurlijk wel te krijgen, maar zonder kaart heb je daar niet zoveel aan.

 

LDP

Geplaatst:

MM 1.02 of 1.03 modificeren naar MM 1.04 (zie topic dubbele kaartlezer) Penta 1.10 ein en conax open, ook zonder kaart maar het schijnt maar tijdelijk te werken.

 

gr.

Shimai

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...