Ga naar inhoud


Piccard gold v2 en icprog


Gast

Aanbevolen berichten

Hi,<BR>bij mij gaat het net andersom!<BR>Ik kan de hex met de mastercrd progger en icprog op de 16F876 chip krijgen. De eeprom 24lc65 krijg ik niet benadert omdat ik geen jdm hier had. Ik neem aan dat daar een loader voor aan te pas moet komen.<BR>Als ik echter de eeprom los maak, en hem los in een jdm prog, dan krijg ik geen foutmelding, dus ik was wel optimistisch!!!<BR>Kaart er in, en....<P>receiver herkent de kaart niet als een smartkaart. Ik baal dus als een stier omdat ik dus aan het einde van mijn latijn ben.<BR>p.s. de kaart is een zogenaamde 4star kaart ook wel multikaart genoemd waar meerder chips op kunnen. er staat ook op DIL. Ik neem aan dat dit betrekking heeft op het feit dat aan beide kanten voetjes zitten.<BR>Avensis: jij gebruikt toch ook de ds9v501.hex file en de ds9emmdd.hex files?<BR>Er zijn genoeg mensen op dit board die het aan de praat hebben, maar ook dus enkele waar het niet lukt...<BR>We hope for better times......<P>groetjes<BR>------------------------------------------<BR>jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jonas,<BR>ik gebruik inderdaad die files uit het ds9<BR>pakket. Jij moet je keys eens checken met de<BR>bijgeleverde picbinedit. Worden geen keys meegeleverd volgens mij. Dat kan dus de reden zijn dat je kaart niet herkent wordt.<BR>Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik heb een mastera en icprog 1.04.<BR>als ik de DS9 files op de kaart wil zetten<BR>dan krijg ik bij proggen vd 16f876 een failure op adres 00h. Eerst laad ik de bin file op de 24c64 gaat ok, daarna de dsgv5 file en ellende. Doe ik iets fout? Verkeerde <BR>software of wat dan ook. Hoe krijg ik die files op de kaart?<BR>Bvd,<BR>Avensis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...