Gast Geplaatst: 14 februari 2003 Geplaatst: 14 februari 2003 hallo allemaal wie weet het wat met show tv gebeurt is op astra 23.5 graden ik kan hem niet meer ontvangen kunnen julie het wel ontvangen <img src="/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif" alt="" />
Gast Geplaatst: 14 februari 2003 Geplaatst: 14 februari 2003 SLM vriend 11675 V 27500 3/4 daar zitten ze!!
Gast Geplaatst: 15 februari 2003 Geplaatst: 15 februari 2003 slm vriend ve de tsk en deze topic mag je sluiten <img src="/ubbthreads/images/graemlins/biggthumpup.gif" alt="" />
Gast Geplaatst: 18 februari 2003 Geplaatst: 18 februari 2003 je kan het show, Kanal D, TGRT, ATV ook vinden op Telecom 2D & Atlantic Bird 2 op 8.0°W (momenteel vrij te ontvangen) slm : <img src="/ubbthreads/images/graemlins/cool.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/biggthumpup.gif" alt="" />
Aanbevolen berichten