Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

origineel viasat kaartje werkt weer na 2 jaar ??


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Stak net m'n sinds 2 jaar uitgeschakelde kaartje in m'n sammie en ineens kreeg ik terug beeld op de drie tv3 kanalen ztv kanalen en 3+. Dit is echt raar omdat het serienummer van de kaart volgens viasat zelfs niet meer bestaat. Hoe kan dit ?? Heb in het kaartje gekeken en bij subscription per class staat nu:

 

1:[ Feb/15/2003- Mar/1/2003]

class: 254

 

Kan ik nu ook de tv1000 kanalen activeren ??

Geplaatst:

heb hiero 3 stuks liggen origineel en ongeveer 1 jaar oud dus vervallen, alleen kan em ff niet testen

(diseqmotor doet het niet meer morgen ff nieuwe halen)

 

 

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Geplaatst:

Bij mij werkt het nog steeds, maar alleen de tv3 en ztv kanalen . De rest activeren kan ik niet .

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...