Jump to content

Tut, tut tut, I see you ??

Guest

Recommended Posts

He webmaster, waarom mag je me de rechtermuistoets geen scherm meer openen???<P>Ik vind dat juist makkelijk, nu kan ik gaan zitten wachten tot ie alles heeft geladen.<P>Eerlijk gezegd motiveert dit niet erg om nog veel te lezen/editten als ik er meer tijd mee kwijt ben. <P>Bovendien kan ik hier thuis alleen maar op het bord komen, de hoofdsite aanklikken betekent dat mijn pc vastloopt. Elders lukt het wel, is dezelfde IE5 versie..<P>Staat er iets raars in je script, of komt het door zo'n "ad" geval? <P><P>------------------<BR>

ja dit is ZEER vervelend.<BR>haal dit a.u.b direkt weg <BR>klaag niet snel . maar dit is geen verbetering<P>gr djazzie<P>------------------<BR>

We zullen het op het board verwijderen, op de rest van de site blijft het zo.<BR>Bedank de hackers maar die al meerdere keren hebben geprobeerd de site plat te gooien. <P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Zo te merken is dat gelukt.<P>De hoofdpagina is weg, gelukkig kon ik viavia nog in de forums komen! <P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.