Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeer Polsat met Wallbanger open te krijgen, maar dat lukt nog niet zo best

 

Gebruik het volgende:

Echostar 3000IP

Freecam 2-018 Kina

Season Oude type zonder voeding

Goodies: Debug:OFF

ECM:Irdeto

EMU:OFF

Wallbanger instellingen:

Keuze : Irdeto

Com1

Parity:None

ATR Rate:9600

Data Rate:9600

Data Bits:8

Stop bits:1

Provider:ORF

Mode:Nagra

Beacon Hunt:Aangevinkt

Bij Polsat de nieuwste Keys in gevoerd (Key:00 en Key 01)

Vervolgens Connect

Krijg nu de meldingen:Reply Ascii Serial en Request Country Code

 

En geen Beeld!

 

Is er iemand die een idee heeft wat ik verkeerd doe ?

 

Bvd:louwe.m@wolmail.nl

 

Geplaatst:

Citaat:
Bij Polsat de nieuwste Keys in gevoerd (Key:00 en Key 01)

Vervolgens Connect

Krijg nu de meldingen:Reply Ascii Serial en Request Country Code

 

En geen Beeld!

 

Ik zie in de volgorde der handelingen niet vermeld staan dat je de season er even uithaalt en dan weer instopt...Dat dient te gebeuren nadat je op "connect" gedrukt hebt.

Hopelijk werkt het nu wel <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

 

Ter info: er is slechts 1 werkende key.

 

 

Geplaatst:

Zou eerst maar eens de nieuwste walbanger

3990 downloaden

dan lukt het misschien wel.

peter

Geplaatst:

De tip van t3wallson bleek voldoende te zijn om polsat open te krijgen,

 

iedereen die met tips kwam toch bedankt,

 

ps.ik gebruik al WB 3990

 

m.vr.gr.

louwe.m@wolmail.nl <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...