Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

de interne cam gebruikt andere poorten dan de CI. Zie maar met andere receivers met Viaccess embedded. Een gewone Viaccess module werkt zonder problemen terwijl de embedded module een ramp is. Zo kan ik je nog meer voorbeelden geven.

Geplaatst:

Tja dan kunnen alle chips wel het zelfde zijn,maar als

ik in mijn mm 1.02 met chip Sidsa type MACDVB typenummer: 56524A pootje 8 en 9 doorverbind

krijg ik na het laden van penta 1.10 de melding dat die versie 1.04 nodig heeft.

Ik neem dus aan dat er toch verschil in de modules zit.

 

Is er iemand die met sucses versie 1.02

MAC DVB

0148 56524 A

R1 H2941

Omgebouwd heeft naar versie 1.04

 

Prom

Hij werkt nog wel gewoon op b.v penta 1.09

Geplaatst:

Check ff de verbinding of er moet wat anders aan de hand zijn. Jouw magic kan WEL naar 1,04

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...