Ga naar inhoud


hotmail en het internet.


Gast

Aanbevolen berichten

hi,<BR>niet direkt met satelliet te maken,maar gaat het internet in nederland ook zo slecht?<BR>ik heb hier 4 gratise account's en 1 betalende en de helft van de site's zijn niet meer bereikbaar 's avonds.in de piekuur geen probleem maar 's avonds een regelrechte ramp<BR>om te surfen zelfs met 5 accounts van verschillende providers.hotmail is ook een regelrechte ramp.niet bereikbaar.<BR>Is dit in nederland ook zo?????<BR>help,of ik verlaat het net wegens onbetaalbaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb kabelinternet en heb totaal geen problemen, hoor trouwens van mijn baas dat hij ook moeite heeft met surfen.<BR>Hij woont in Belgie, ik in Nederland.<P>Af en toe gaat het een beetje langzamer met surfen maar over het algemeen niet.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat me net te ergeren dat de Hotmail voor geen meter loopt, de Sat4all site loopt nu 19:30 uur lekker maar Hotmail is een crime zo traag als dikke s*****. Ik heb ook kabel dus dat is het niet, het is gewoon hartstikke druk komt door dat daltarief dat om zeven uur begint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...