Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wou iemand even blij maken met wat beeld en geluid uit zijn eigen land. Ntv, etc in viaccess op sirius. Na 5 minuten echter steeds " no rights " op het scherm. Attacks dus ! Heb bij TD reeds de meeste files geprobeerd, geen succes.Zou ik zelf iets kunnen veranderen aan de keys, of lukt het niemand hier goed naar te kijken.

Hij heeft een Xsat 401, ik heb het hier met een Echostar 808 viaccess geprobeerd.(+gold)

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...