Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

om mijn nokia 9800 met nieuwe software open te krijgen moest ik in mijn freecam 1.18 ECM omzetten in seca. Wie kan mij uitleggen wat dit inhoud, en waarom de oude instelling i/s/etz wel met oude software werkt en niet met de nieuwe?

Het geheel werkt nu, maar daar leer ik niets van, ik wil weten waarom het wel of niet werkt. Leg het mij svp uit of mail mij waar ik uitleg kan vinden.

bvb dank, Bert

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...