Gast Geplaatst: 17 februari 2003 Geplaatst: 17 februari 2003 heeft iemand al informatie kunnen vinden van tvbs? schijn al gekraakt te zijn. ben zeer benieuwd naar
Gast Geplaatst: 18 februari 2003 Geplaatst: 18 februari 2003 Volgens me ze zijn verhuis naar SECA2 en nog niet gekraak .
Gast Geplaatst: 18 februari 2003 Geplaatst: 18 februari 2003 ze zijn idd. al een maand. schijnt ook gekraakte versie kaarten rond te gaan. maar nu op i-net
Gast Geplaatst: 18 februari 2003 Geplaatst: 18 februari 2003 hoe bedoeld je i-net?? <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />
Gast Geplaatst: 18 februari 2003 Geplaatst: 18 februari 2003 sorry i-net = bij mij internet <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />
Gast Geplaatst: 18 februari 2003 Geplaatst: 18 februari 2003 deze is toch nog te zien op de astra 2 op 28graden oost of zit ik er naast? <img src="/ubbthreads/images/graemlins/crazy.gif" alt="" />
Gast Geplaatst: 20 februari 2003 Geplaatst: 20 februari 2003 Hee malle Eppie volgens mij zit je er compleet naast betreffende T.V.Bami.Soep. Gegroet Tawan.
Aanbevolen berichten