Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heeft iemand al informatie kunnen vinden van tvbs? schijn al gekraakt te zijn. ben zeer benieuwd naar

Geplaatst:

ze zijn idd. al een maand. schijnt ook gekraakte versie kaarten rond te gaan. maar nu op i-net

Geplaatst:

hoe bedoeld je i-net?? <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

Geplaatst:

sorry i-net = bij mij internet <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

Geplaatst:

deze is toch nog te zien op de astra 2 op 28graden oost

of zit ik er naast? <img src="/ubbthreads/images/graemlins/crazy.gif" alt="" />

Geplaatst:

Hee malle Eppie volgens mij zit je er compleet naast betreffende T.V.Bami.Soep.

Gegroet Tawan.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...