Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

is het ook mogelijk om win xp de mastera te laten herkennen en hem zodoende te gebruiken voor toegangscontrôle voor peecee's?

 

groetn marcel!! <img src="/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif" alt="" />

 

Geplaatst:

Ik heb ooit software gezien waarmee toegangscontrole mogelijk was via een programmer. Ik weet helaas niet meer welke software dat was. Maar als ik het me goed herinner gaat dat m.b.v. een Phoenix of Smartmouse interface (dus de MasterA moet het kunnen) en was ook Microsoft bij dat project betrokken.

Dus ik zou zeggen, zoek eens op de MS site.

 

Geplaatst:

ik zal er es ff gaan zoeken

dit geeft mij toch weer een beetje hoop

(had de moed al lichtelijk opgegeven)

 

in ieder geval bedankt voor je reactie!!!

 

groetn marcel <img src="/ubbthreads/images/graemlins/biggthumpup.gif" alt="" />

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...