Gast Geplaatst: 17 februari 2003 Geplaatst: 17 februari 2003 is het ook mogelijk om win xp de mastera te laten herkennen en hem zodoende te gebruiken voor toegangscontrôle voor peecee's? groetn marcel!! <img src="/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif" alt="" />
Duwgati Geplaatst: 18 februari 2003 Geplaatst: 18 februari 2003 Ik heb ooit software gezien waarmee toegangscontrole mogelijk was via een programmer. Ik weet helaas niet meer welke software dat was. Maar als ik het me goed herinner gaat dat m.b.v. een Phoenix of Smartmouse interface (dus de MasterA moet het kunnen) en was ook Microsoft bij dat project betrokken. Dus ik zou zeggen, zoek eens op de MS site.
Gast Geplaatst: 19 februari 2003 Geplaatst: 19 februari 2003 ik zal er es ff gaan zoeken dit geeft mij toch weer een beetje hoop (had de moed al lichtelijk opgegeven) in ieder geval bedankt voor je reactie!!! groetn marcel <img src="/ubbthreads/images/graemlins/biggthumpup.gif" alt="" />
Aanbevolen berichten