Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo iedereen

ik had ergens gehoord dat straks, zo rond april

canal plus niet meer werkt , althans met de funkaartjes dan

klopt dit?

Geplaatst:

geen beter bedrijf als anal +

als jij het weet weten wij het ook

Receiver Formuler F1,Enigma2:   Humax IR5400

Software Openpli 4.0.

Draaibare schotel.

Geplaatst:

Hoezo??? heb je geen Abbo dan <img src="/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

Geplaatst:

Volgens mij gaat het dan met geeneen kaartje meer lukken. Dan gaan ze over naar seca2 helaas (voor zolang het niet gehacked is dan).

Geplaatst:

En dat gaat nog wel even duren, kijk maar op seca-2 forum.

Maar voor de reguliere kanalen heb je je abo toch? "krijg" je vanzelf een seca 2 kaart

DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...