Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi,

 

ik heb een samsung receiver met viaccess 1.

Ik wil graag een magic module in bouwen. Is dat mogelijk?

Wat moet ik alle maal doen? En als ik pentacrypt 2.0 laadt kan ik dan met een originele viaccess 2 kaart kanalen bekijken?

 

dank je wel,,,,

Geplaatst:

Als die samsung van jou een ci slot heeft kan je er een magic module in steken ja.

Je viaccess2 kaart hoort het gewoon te doen ja.

Die pentacrypt 2.0 is voor zover ik weet fake dus gewoon penta 1.09 of 1.10 final erin doen(let op 1.10 kan alleen in een MM v 1.04 of een omgebouwde MM v 1.01/1.02/1.03).

Met deze penta 1.10 final gaan de zenders op de thor satelliet ook zomaar open.. <img src="/ubbthreads/images/graemlins/biggthumpup.gif" alt="" />

sccs

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...