Gast Geplaatst: 19 februari 2003 Geplaatst: 19 februari 2003 Om een freecam2 van nieuwe software te voorzien. Ben al dagen aan het prutsen. Wat is het beste om zoveel mogelijk open te krijgen. Mijn welgemeende dank voor antwooden. gr <img src="/ubbthreads/images/graemlins/tongue.gif" alt="" /> [Er zijn ook leken buiten het klooster zo als ik]
Aanbevolen berichten