mghibli2 Geplaatst: 19 februari 2003 Delen Geplaatst: 19 februari 2003 Al iemand nagra op hispasat dit aan de praat met een strong 8100 met 2003fx allcam ? Probeer polsat (hotbird,nagra+) met season maar hij wil alleen maar loggen, niet emuleren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jefferson Geplaatst: 19 februari 2003 Delen Geplaatst: 19 februari 2003 Heb het zelf niet getest, maar ik heb gelezen dat alle Nagra hispasat kanalen prima open moeten gaan. Echter de Nagra Polsat Hotbird kun je shaken. Deze hebben een foefje uitgehaald waardoor het alleen mogelijk is met wallbanger of een Deco met virtuele kaart (pioneer). Dit geld dan voor een srt8000, maar denk ik ook voor de 8100. Jefferson srt8000h (v15/20) + gw / fun / multipro Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sijberman Geplaatst: 19 februari 2003 Delen Geplaatst: 19 februari 2003 De servi heeft toch een virtuele kaart in het menu staan misschien is dat wat. Ja ik zeg ook maar wat daar moest iik meteen aan denken. Greetz, Sijberman. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mghibli2 Geplaatst: 19 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2003 hmm, dat is nu het probleem, wallbanger krijg ik niet aan de praat. Ik weet dat de polsat nagra een snelle decodering vereist - wat dus niet met een funkaart mogelijk is - en dus zou wallbanger moeten werken. Helaas krijg ik deze alleen aan het loggen, emuleren lukt niet. Misschien de com settings.... Nu weet ik dat seca/beta werkt met een strong 8100 nagra ben ik dus mee bezig, viaccess doet het niet, werkt irdeto en conax ook ? Alvast bedankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 februari 2003 Delen Geplaatst: 19 februari 2003 Irdeto werkt met de mc2003fx op een 8100. Ik had eerst de Majoor-provo die zeker niet slecht is maar C+ rood en blauw werkte hier niet in irdeto. Aangezien het komende seca2 gebeuren had ik liever een patch waar irdeto geheel werkt. Dit is dus de mc2003fx geworden! Grtz. Timboektoe Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen