Gast Geplaatst: 20 februari 2003 Geplaatst: 20 februari 2003 Zijn hier al ervaringen mee om deze om te bouwen naar V1.04 ?
Gast Geplaatst: 20 februari 2003 Geplaatst: 20 februari 2003 Nee, deze is niet om te bouwen.. deze heeft een ander hardware.
Aanbevolen berichten