Ga naar inhoud


GOLD140


Gast

Aanbevolen berichten

Jeeeeeeetje mina<BR>ik zit te klooien met me goldcard<BR>ik wil gold140 gebruiken maar dat programma blijft alleen maar in demo mode ik heb overal naar een crack gezocht maar kan niks vinden <BR>kan iemand me helpen<BR>of het misschien opsturen<BR>bvd<P>Donvandelaak@home.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


voor het programma gold1.40 heb je geen crack nodig .<BR>kijk eens de volgende punten na .<BR>staat je com poort juist <BR>werk je met een goldprogger of een masteraII en mastercrd , zonder die proggers zal het niet werken.<BR>klik bij het begin van het programma de compoort aan en je baudrate aan.<BR>je moet ook zien dat er een kaart in je progger hebt.<BR>dit zijn alle probleem punten.<BR>voor meer uitleg kijk hier dan maar eens <A HREF="http://satpages.sat4all.com" TARGET=_blank>http://satpages.sat4all.com</A> <BR>suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee alleen de mastera 2 kan samenwerken met gold 140.en met andere programmas uiteraard<BR>Voor de mastera 1 schijnt chipcat goed te werken. smile.gif" border="0<p>[ 27-08-2001: Message edited by: jimboo12 ]

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een mastera2 en gebruik Gold*Card 140. Identify en read lukken ok, maar het schrijven van nieuwe gehackte codes, dat is me nog niet gelukt.<BR>Hoe krijg ik de nieuwe codes nu op de kaart?<P>Alvast bedankt voor de hulp.<BR>-niet slecht voor 2 uurtjes werk, toch... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel simpel, ik heb dat kreng zelf ook gebouwd en het heel simpel. Je moet de Pic in dit leuke writertje vullen met Key.hex. Daar zit de Firmware versie 6.3 voor dit ding in. Demo mode is nu verleden tijd en je kunt gaan proggen. Het is alleen jammer dat je alleen Wafercards met hem kunt schrijven.<P>Veel succes met de hobby Gr NL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...