Ga naar inhoud


Tuxnews?


-Neo-

Aanbevolen berichten

Heeft iemand tuxnews al eens aan de praat gekregen? Ik heb geprobeerd om met de binary aan de slag te gaan door de plugin in travellers image in /var te installeren. Op zich zie je netjes de plugin in de games lijst staan van de box. Ga je hem echter starten dan zegt ie dat hij libcurl.so.2 wil laden en dat dat niet lukt. Dus ik dacht handig te zijn en deze library in /var/lib te zetten in traveller zijn image. Helaas kan de tuxnews plugin dan nog steeds die file niet vinden. Wat nu?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Yo -Neo-,

 

Zet eens het volgende in je "/var/tuxbox/start_enigma", ergens voordat Enigma gestart wordt:

 

. /etc/profile

 

Ik heb het idee dat de environment-settings in "/etc/profile" niet zichtbaar zijn voor de shell die "/etc/init.d/rcS" uit voert en daardoor Enigma deze settings ook niet ziet, waarschijnlijk doordat alleen een login-shell "/etc/profile" sourced. Ik zal dit in m'n volgende versies waarschijnlijk zelf gaan toe voegen, mocht het werken.

 

 

Grtz,

 

Traveller

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep. Dit werkt. Hij klaagt niet meer over libcurl.so.2.

 

Helaas werkt tuxnews nu echter nog niet omdat hij nu op zoek gaat naar libssl.so.0

 

En deze kan ik helaas ook niet in jou oude distributies terugvinden. Is er ergens een plek waar ik alle libraries kan vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Helaas werkt tuxnews nu echter nog niet omdat hij nu op zoek gaat naar libssl.so.2


Op mijn download pagina staat een file local.tar.gz wat een zooi libs/binaries bevat die werken op de dreambox. Sommige zijn speciaal gecompileerd voor de DB en andere zijn 'gejat' van mijn powerpc linux systeem. Hier kan je de ssl libs (en meer) vinden. /hdd/opt/local/lib wel even toevoegen aan LD_LIBRARY_PATH.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens het duitse testerboard zou er een nieuwe versie van de latyz newsticker moeten zijn.

Namelijk versie 0.41.

Ik zoek me nu al een uur het schompes maar kom alleen versie 0.40.

Van versie 0.41 wordt verteld dat deze zou werken op de firmware release vanaf versie 1.04.

 

Weet iemand waar ik die nieuwere versie kan vinden???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...