Ga naar inhoud


set-edit


Gast

Aanbevolen berichten


Nee, ze zijn er wel (ook foute !), mijne is geregistreerd, dan werkt ie ook op toekomstige releases en ik edit veel waardoor ik van ellende af wou zijn voor 39,-DM.<P>Zal vast wel iemand anders willen/kunnen helpen.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil ik nog wat aan toevoegen....<P>Al jaren lang gebruik ik diverse setedit-programma's (Wolfgang Litzinger) naar alle tevredenheid. Hij voorziet in een uitstekende service, die je eigenlijk van de desbetreffende fabrikant zou moeten/mogen verwachten. Altijd zeer snel up-to-date als er veranderingen zijn in b.v. software en/of kanaal-indelingen, zeer gebruiksvriendelijk, probleem oplossing bij problemen, enz.<P>Naar mijn mening zijn er maar weinig 'echte' experts in satelliet-hobbyland. Dan bedoel ik personen die al hun kennis, tijd en energie steken in hun 'hobby' om dit soort programma's tot stand te kunnen brengen.<BR>Daar heb ik respect voor en wil daar ook graag in de toekomst gebruik van blijven maken, dus een (billijke) vergoeding vind ik gerechtvaardigd voor dergelijke software.<P>Natuurlijk kan je op bovenstaande manieren werken of terugvallen op allerhande gratis te gebruiken software (en die is er in overvloed), maar 'alle waar naar z'n geld' is mijn ervaring.<P>Aangezien er, net als ik, vele geregistreerde gebruikers zijn die er net zo over denken, zul je zelden of niet aan een (goede) crack kunnen komen...<P>Mijn advies; registeer 'm of gebruik andere software!<P>Groeten, CK cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je een crack hebt gebruik die niet werkt knalt de beveiliging aan (settings door de war)<P>Hetzelfde doet ie als je meer dan 20 wijzigingen doorvoert.<P>Oplossing:<BR>1) juiste crack<BR>2) ieder 20 wijzigingen tussentijds opslaan en opnieuw openen<BR>3) registren 39,- DM (voor Humax versie)<BR>4) kant en klare settings downloaden.<P>die van mij zijn met setedit (registered) gemaakt en "name-protected" zijn van gisteren. Astra en Astra-Hotbird file <A HREF="http://humax5400.***geen-reclame***.nl" TARGET=_blank>http://humax5400.***geen-reclame***.nl</A> <P>Staat overigens ook een link bij links van Sat4all van pet123, check wel even of die inmiddels ook is bijgewerkt voor de laatste Kiosque wijzigingen, pet123 is een heel veel gebruikte.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...