Gast Geplaatst: 22 februari 2003 Geplaatst: 22 februari 2003 Kan iemand uitleggen of of je me JDM irdeteo file's op een oude M.choice kaart kan schrijven. Ik gebruik nu IC prog voor seca kan ik dit ook gebruiken. heb een Humax 5400 als het kan graag in Jip en Janneke taal uitleggen ik ben niet zo handig. groet.
rienk Geplaatst: 22 februari 2003 Geplaatst: 22 februari 2003 nee dat kan dus niet dan moet je en phoenix gebruiken of nog iets anders (er zijn er genoeg) Rienk
Aanbevolen berichten