Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan ik nu het beste een MM 1.03 kopen evt. ombouwen naar 1.04 of een jokercam kopen of een axascam????

 

Ik weet het niet meer.........

Geplaatst:

waarom niet meteen een MM 1.04 ?? scheelt ombouwen. zie voor aanbieders o.a. de banners op dit board.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...