Gast Geplaatst: 22 februari 2003 Geplaatst: 22 februari 2003 Kan ik nu het beste een MM 1.03 kopen evt. ombouwen naar 1.04 of een jokercam kopen of een axascam???? Ik weet het niet meer.........
renzie Geplaatst: 22 februari 2003 Geplaatst: 22 februari 2003 waarom niet meteen een MM 1.04 ?? scheelt ombouwen. zie voor aanbieders o.a. de banners op dit board. renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Aanbevolen berichten