Gast Geplaatst: 22 februari 2003 Geplaatst: 22 februari 2003 Ik heb vandaag mijn Deltasat voorzien van een MM met ombouw naar 1.04 en Penta 1.10 final, het is een daverend succes, alle kanalen van Thor incl. kiosk gaan open, het zappen is 50% sneller geworden en blokvorming en andere problemen behoren tot het verleden.
Aanbevolen berichten