Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Lijkt me een leuk proggie <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

Alleen zie ik op het werkende proggie niets voor Conax staan. Alleen zit er een bestandje bij met 2 conax-key's.

Heb jij Conax open met dit proggie <img src="/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif" alt="" />

Geplaatst:

Ibby, bedankt voor jouw postings <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

Ik ga het deze week eens testen. Als het al niet te laat is tenminste, de maand is bijna voorbij en dan passen de sleuteltjes niet meer op de deur.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...