Ibby Geplaatst: 22 februari 2003 Geplaatst: 22 februari 2003 hier is software voor de seasons voor oa conax lekker onder windows http://dvb-upload.irde.to/files/2003.02.20/Emulatorek9e_by_StaLer.zip
Gast Geplaatst: 23 februari 2003 Geplaatst: 23 februari 2003 Lijkt me een leuk proggie <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> Alleen zie ik op het werkende proggie niets voor Conax staan. Alleen zit er een bestandje bij met 2 conax-key's. Heb jij Conax open met dit proggie <img src="/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif" alt="" />
Ibby Geplaatst: 23 februari 2003 Auteur Geplaatst: 23 februari 2003 @lancelot ja ik heb conax open met deze software. lees even bij het conax forum hier meer over mijn bevindingen. ibby
Gast Geplaatst: 24 februari 2003 Geplaatst: 24 februari 2003 Ibby, bedankt voor jouw postings <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> Ik ga het deze week eens testen. Als het al niet te laat is tenminste, de maand is bijna voorbij en dan passen de sleuteltjes niet meer op de deur.
Aanbevolen berichten