JAL Geplaatst: 22 februari 2003 Geplaatst: 22 februari 2003 heeft iemand ervaring met de orcinele m cam 1.4 in de echostar 7000 met mijn omgebouwde kreeg ik de k senders niet open <img src="/ubbthreads/images/graemlins/wink.gif" alt="" />
MehmetArslan Geplaatst: 23 februari 2003 Geplaatst: 23 februari 2003 Volgens mij is dit een probleem bij alle stars. Bij mij ook geen k... bij een star 3600. Groetjes satwolf ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
JAL Geplaatst: 23 februari 2003 Auteur Geplaatst: 23 februari 2003 laten wij dan maar hopen dat hier ook eens een keer wat aangedaan wordt groeten jal
JAL Geplaatst: 23 februari 2003 Auteur Geplaatst: 23 februari 2003 zouden de makers van mm softwaar eens kunnen proberen dat het op de echostars ook goed werkt . want er zijn best veel mensen met echo die een mm cam hebben groetjes jal
Aanbevolen berichten