Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heeft iemand ervaring met de orcinele m cam 1.4 in de echostar 7000 met mijn omgebouwde kreeg ik de k senders niet open <img src="/ubbthreads/images/graemlins/wink.gif" alt="" />




 

Geplaatst:

Volgens mij is dit een probleem bij alle stars.

Bij mij ook geen k... bij een star 3600.

 

Groetjes satwolf

-------------------------------------------------------------------

Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.

Geplaatst:

zouden de makers van mm softwaar eens kunnen proberen

dat het op de echostars ook goed werkt .

want er zijn best veel mensen met echo die een mm cam

hebben

 

groetjes jal




 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...