Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb nu een goldcard

als ik nu een funcard pak,krijg ik dan ook meer kanaalen op mijn gepatchte strong 8100??

 

zo,ja welke funcard is het beste

funcard 1,2,3,4,5 of 6

 

wat is het verschil daar tussen

Geplaatst:

hoi Willem99,

De funkaartjes zijn allemaal goed het verschil is dat ze meer opslagcapaciteit hebben voor al 4,5,6 <img src="/ubbthreads/images/graemlins/wink.gif" alt="" />

GR.ACEWL <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

Geplaatst:

dus ook meer kanaalen??

 

kan ik daar dan ook seca en irdeto files tegelijk op zetten??

Geplaatst:

Willem99 dat ligt aan de kanalenlijst en files en natuurlijk de schotel <img src="/ubbthreads/images/graemlins/smile.gif" alt="" />

GR.ACEWL <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...