kazbek007 Geplaatst: 23 februari 2003 Geplaatst: 23 februari 2003 Beste lezers. Ik ben in het bezit van een MM1.02 met tetracrypt 1.00 in combinatie met een Hyundai1000 reciever. Ik lees in dit forum veel over het overgaan naar een nieuwe Penta versie. Is dit zinvol gegeven dat ik alleen de Astra en Hotbird ontvang en momenteel tevreden ben met deze combinatie. Met andere woorden is het mogelijk om in mijn geval ook meerdere zenders te ontvangen en is de nieuw te gebruiken software beter? Mvg, Kazbek007 ** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1), Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is! Zoek en gij zult vinden!
Signori Geplaatst: 23 februari 2003 Geplaatst: 23 februari 2003 Als je tevreden bent zal ik het zo laten. Ik heb op mijn hyundai 1000 wel af en toe last van schokken in het beeld, ook bij de tetra 1.00. Ik heb nu de nieuwste er op gezet de 1.10_4all . Ik laat wel weten of mijn problemen opgelost zijn. Gr, Signori
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen