Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste lezers.

 

Ik ben in het bezit van een MM1.02 met tetracrypt 1.00 in combinatie met een Hyundai1000 reciever.

Ik lees in dit forum veel over het overgaan naar een nieuwe Penta versie.

Is dit zinvol gegeven dat ik alleen de Astra en Hotbird ontvang en momenteel tevreden ben met deze combinatie. Met andere woorden is het mogelijk om in mijn geval ook meerdere zenders te ontvangen en is de nieuw te gebruiken software beter?

 

Mvg,

Kazbek007

** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1),  Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor

 

Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is!
                          Zoek en gij zult vinden!

Geplaatst:

Als je tevreden bent zal ik het zo laten. Ik heb op mijn hyundai 1000 wel af en toe last van schokken in het beeld, ook bij de tetra 1.00. Ik heb nu de nieuwste er op gezet de 1.10_4all . Ik laat wel weten of mijn problemen opgelost zijn.

 

Gr,

Signori

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...