Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb myn MM1.02 omgetoverd tot de laatste soft dus de 1.04

DE canaal plussen van zweden finland denemarken enz gaan open,maar de kiosken blyven op zwart;ik heb er wel depenta 1.10 FINAL opgezt na 2sec blyft het op zwart (********** file;satfilles opgezet) heeft er iemand een idee.dank u.

Geplaatst:

Ik neem aan dat je de penta110hack.mbf gebruikt hebt en daarmee nog steeds geen beeld op Kiosk ?

 

Als dat het geval is dan zul je toch de hardware modificatie moeten doen om Kiosk te willen ontvangen <img src="/ubbthreads/images/graemlins/blush.gif" alt="" />

 

Had hetzelfde probleem met 2 ontvangers die altijd al moeite hadden met de Magic Module, namelijk een Nokia 9800S en een Echostar DSB1000-2ci. Na het doorverbinden van de pinnetjes op de Sidsa chip had ik pas weer beeld op Kiosk <img src="/ubbthreads/images/graemlins/wink.gif" alt="" />

Geplaatst:

goedenavond montoya ik heb de 2pinnetjes verbonden ,de c+ van de skandinaviers gaan open ,maar de kiosken blyven zwart,zou dat niet aan de filles kunne liggen ,want voor het solderen had ik geen c+en.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...