Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi

 

Ik gebruik tot op heden altijd een mastera 1 programmer, nu heb ik ook een mastera IV aangeschaft, Kan ik daar dezelfde kabel voor gebruiken?

Want als ik deze aansluit kan hij de programmer niet vinden, geeft nl een fout melding.

Werk hier met XP

Geplaatst:

Zaten er geen kabels bij dan?

 

Kijk ook even de instellingen na.

 

Met vriendelijke groet, tallica

Geplaatst:

Als je met xp werkt moet je in de instellingen de clock op 6 mhz zetten ipv 3,5 mhz als je met chipcat werkt.

De speed staat bij mij op max.

 

Mastera 4 werkt met een seriële kabel. 1 op 1

 

Greetz, Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...