MIMTRAM Geplaatst: 24 februari 2003 Geplaatst: 24 februari 2003 heeft iemand enig idee wat het kan zyn ,MM aangepast voor 1.04 (dus 8&9 gesoldeerd)de c+ gaan open maar de kiosken NADA.echostar 3000IP.
Gast Geplaatst: 24 februari 2003 Geplaatst: 24 februari 2003 HALLO NIMTRAM, Met een Echostar+MM (aangepast voor 1.04)werkt niet op de kiosq !! het is een software probleem van de Echostar,niet van de MM Groeten <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> Lode56 <img src="/ubbthreads/images/graemlins/smile.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/smile.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/smile.gif" alt="" />
Aanbevolen berichten