Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

HALLO NIMTRAM,

 

Met een Echostar+MM (aangepast voor 1.04)werkt niet op de kiosq !!

het is een software probleem van de Echostar,niet van de MM

 

Groeten <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

 

Lode56

 

 

<img src="/ubbthreads/images/graemlins/smile.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/smile.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/smile.gif" alt="" />

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...