sprookje Geplaatst: 24 februari 2003 Geplaatst: 24 februari 2003 hallo voor alle duidelijkheid: mm met penta 1.104all met humax 5400 alles open!-zonder solderen! <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> mm met idem in echostar 3000 alles open m.u.v. de kiosken! met dank aan de knutselaars! er valt weer meer te genieten! gr sprookje,ik blijf er in geloven! <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> only go for the best!PLI 2x DM800HDse en 1x DM500HD 2x Multytenne schotel
Aanbevolen berichten