Ga naar inhoud


Aston 1.04 upgrade


Gast

Aanbevolen berichten

Voor jullie gelezen :<P>According to the french Telesatellite website the Astra Slot 1<BR>channel on Astra (12,603 Ghz, pol H, SR 22000, FEC3/4)<BR>updates Seca Cam to the 1.04 version, but ONLY FROM<BR>the 1.03 softare (not the lower versions).<P>For the CAM version 1.01, the 1.04 update will be avalaible<BR>soon on Hotbird.<P>Aston CAM 1.00: Can't to be updated for the moment<BR>Aston CAM 1.01 to 1.04: Update soon on HotBird<BR>Aston CAM 1.03 to 1.04: Update on Astra Slot1 channel<P>Dit is louter een berichtje die ik toevallig las. Houd er rekening mee dat dit ook fake kan zijn !<BR>Ik probeer meer info hiervan te vinden.<P>rgds<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk eerder dat de nieuwere update's dezelfde beperkingen meekrijgen als de nieuwe CI's. Eerder een downgrade dus.<BR>Ik heb zelf nog steeds versie 1.00<BR>Die loopt wel erg vaak vast met de originele kaart met 7 providers. frown.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tech<P>is het werkelijk zo gevaarlijk om die CAM te upgraden? De Aston 1.3 SBR file voor de 9600 die je te koop aanbiedt is toch nog wel te vinden? Werk zelf dus ook met een 1.00......<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm... Ik zou zelf ook mijn Aston CI niet durven upgraden op het moment... Genoeg verhalen over CI's die land-afhankelijk zouden worden... Lijkt me niks... Dan maar een keertje de ontvanger uit en aanzetten smile.gif<P>LDP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou waarschijnlijk wel weer over de interne CAM gaan in de Aston ontvangers maar mocht dit inderdaad ook een update wezen voor de CI's wees voorzichtig.<P>Een update van een Seca CAM of CI wil op dit moment nog niet zeggen of dit eigenlijk wel een verbetering hoeft te wezen frown.giffrown.gif<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bart, wat hoor ik daar? Biedt er iemand .sbr files te koop aan? Dat is toch wel het laagste van het laagste he. Dus hopelijk bedoelde je dat grappig ofzo.<P><BR>------------------<BR>Greetings, Black Tiger<BR><A HREF="http://www.satellitefun.com" TARGET=_blank>http://www.satellitefun.com</A><p>[This message has been edited by Black Tiger (edited 21-12-2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee BT , hij bedoelde daarmee , dat met behulp van de 9600 (die ik te koop heb)en een sbr file , de klus ook te klaren valt.<BR>Stond misschien een beetje warrig omschreven, maar inderdaad , een sbr file verkopen vind ik ook wat laag.<BR>Een cam patchen m.b.v. een eigengemaakte sbr ,vind ik wat anders , daa bedoel ik schumiNl dan mee, hij heeft onkosten moeten maken om die sbr te kunnen maken (en heeft dus diverse seca cams moeten slopen)om dan een vergoeding te vragen van 25 piek vind ik niet meer dan normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Black Tiger ik bedoelde het dus inderdaad zoals Tech omschreef. <P>Shit Tech, ik lees net in een andere thread dat je irdeto (?) CAM de .sbr file niet overleeft heeft frown.gif

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah gelukkig, ik vermoedde al dat er iets niet klopte, vandaar dat ik het effe vroeg. Nu weten anderen die het misschien ook zo interpreteerden ook dat het iets anders in elkaar zit. Gelukkig maar. smile.gif<P>Wat betreft je tweede deel van de tekst ben ik het ook geheel met je eens.<BR><P>------------------<BR>Greetings, Black Tiger<BR>http://www.satellitefun.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...