Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Welke cam heb ik nodig om een funcard te kunnen lezen? Ik zit met een strong srt 4355?

Geplaatst:

Zo'n beetje elke cam werkt wel met funcards maar het gaat erom welke file je erop zet.

 

Je wilt vermoedelijk funcards gaan gebruiken met bijv. 6-in-1 files, daarvoor kun je een Magic, Axas, Irdeto allcam of zoiets voor gebruiken. Of die allemaal in een Strong werken weet ik niet.

 

 

Geplaatst:

Oke heel goed :-)

 

dan ga ik die occasie reciever kopen. wel een klein bijkomend vraagje nu heb ik een analoge reciever, als ik dan de digitale aansluit moeten de lnbf's dan ook veranderd worden want ik zit momenteel met een monoblock.

 

Greetz {Spirit}

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...