Ga naar inhoud


waarschuwing Hyundai klokfix voor HSS830 ci


alx

Aanbevolen berichten

Ik heb een firmwarefile in de Hyundai gezet om de klok te fixen. Verkrijgbaar op de duitse site van Hyundai. Maar nu kun je de kloktijd niet meer self instellen maar wordt de tijd via de zenders verkregen. Helaas niet accuraat, want sinds die tijd loopt ie achter. Erger is dat je geen Seca meer kunt ontvangen met je Euro-Irdeto 1.06!!!! Houdt er rekening mee.

Ik moet op zoek naar de originele firmware of iemand die de firmware zodanig kan patchen dat ie ook weer Seca aankan.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Ik heb een firmwarefile in de Hyundai gezet om de klok te fixen. Verkrijgbaar op de duitse site van Hyundai. Maar nu kun je de kloktijd niet meer self instellen maar wordt de tijd via de zenders verkregen. Helaas niet accuraat, want sinds die tijd loopt ie achter. Erger is dat je geen Seca meer kunt ontvangen met je Euro-Irdeto 1.06!!!! Houdt er rekening mee.
Ik moet op zoek naar de originele firmware of iemand die de firmware zodanig kan patchen dat ie ook weer Seca aankan.

Die 3 sec. (vergeleken met Teletext) boeit me niet .
Maar kan hier nog steeds de Seca zenders ontvangen met mijn MM (Tetracrypt) .

-- Dreambox 8000
-- Dreambox DM800

-- Xtrend ET10000
-- All OpenPli Powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was juist zo gemakkelijk dat ie het ook deed met de Irdetocam

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Het was juist zo gemakkelijk dat ie het ook deed met de Irdetocam

Moet je toch maar eens met hdte mailen.


En toch gaat dat synchroniseren van de klok met die versie niet echt lekker. Ze hebben een beetje lopen klungelen bij Hyundai, ik ga denk ik weer terug naar 1.03

Peter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het was juist zo gemakkelijk dat ie het ook deed met de Irdetocam

Moet je toch maar eens met hdte mailen.


En toch gaat dat synchroniseren van de klok met die versie niet echt lekker. Ze hebben een beetje lopen klungelen bij Hyundai, ik ga denk ik weer terug naar 1.03

Peter

Klopt vind het ook niet echt super werken eerlijk gezegd.
Laat hem er voorlopig nog wel effe inzitten , gat de tijd heel erg uit de pas lopen kan ik altijd nog terug .
Tot nu toe nog +-3 - 4 seconden , daar valt nog mee te leven.

-- Dreambox 8000
-- Dreambox DM800

-- Xtrend ET10000
-- All OpenPli Powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...