Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net op geladen zie nog geen verschil met de 1.10,nog een vraagje :hebben jullie nog ontvangst van tf1,tf6 enz?Ab werkt wel.Werk hier met UCas en pioneer <img src="/ubbthreads/images/graemlins/biggthumpup.gif" alt="" />

Geplaatst:

@Hallo Bistro,

 

Ik heb nog ontvangst op (tf1,m6 en enz) met UCas @sat-9500 en echostar 7000 met de pentacrypt v1.10 en v1.11 <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

 

Groeten <img src="/ubbthreads/images/graemlins/biggthumpup.gif" alt="" />

 

 

lode56

 

 

<img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

Geplaatst:

is het zeker dat hij nu conax aan kan heeft iemand dit al geprobeerd

mvg esta

 

Geplaatst:

Op Hyundai DCPVR-02 met MM.102 Penta 1.11 op Thor Conax (Kiosk) open.

 

 

****Force 1145S, Triax 88, 2e HH Stab120, can.dig. Apple os leopard****

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...