Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik lees net op de site van Magictrance dat er een nieuwe Pentacrypt 1.11 uit is van Uhstar. Heeft iemand deze al getest of draaien er al mensen op deze nieuwe versie?? Ik hoor de laatste tijd vaak dat er veel misgaat en dat er nieuwe versies in de omloop zijn die uiteindelijk problemen opleveren. Tevens worden de oude versies vaak voorzien van een nieuwe naamgeving. Ik draai nu zelf nog op Penta 1.09 en het schijnt dat Penta 1.11 met Conax overweg kan. Ben benieuwd...

 

Een leek eerste klas met ambities <img src="/ubbthreads/images/graemlins/smile.gif" alt="" />

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...