Gast Geplaatst: 28 februari 2003 Geplaatst: 28 februari 2003 Heb een axxas module in een humax 5100 zitten, maar de conax kanalen gaan niet open!Weet iemand meer? Alle versies werken niet...........
Aanbevolen berichten