Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geen beeld op kiosk op de kabel met de files van maart.

Wie kan mij helpen. Andere zenders werken.

 

Geplaatst:

Hoi, wil je even wat duidelijker zijn....misschien kan je dan geholpen worden met je vraag.

Je begint met "anal+" en dan schrijf je dat je geen beeld hebt op kiosk ????

-------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------

Geplaatst:

kunt u iets duidelijker zijn....als u kiosk op astra bedolt dan het is gecodeerd met seca 2 en er is geen fils voor..en als u kiosk op thor 1 W bedolt dan het is conax en er zijn ook geen conax files maar wel conax keys en emu

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...