Gast Geplaatst: 1 maart 2003 Geplaatst: 1 maart 2003 Geen beeld op kiosk op de kabel met de files van maart. Wie kan mij helpen. Andere zenders werken.
DirkHezius Geplaatst: 1 maart 2003 Geplaatst: 1 maart 2003 Hoi, wil je even wat duidelijker zijn....misschien kan je dan geholpen worden met je vraag. Je begint met "anal+" en dan schrijf je dat je geen beeld hebt op kiosk ???? -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
Gast Geplaatst: 1 maart 2003 Geplaatst: 1 maart 2003 kunt u iets duidelijker zijn....als u kiosk op astra bedolt dan het is gecodeerd met seca 2 en er is geen fils voor..en als u kiosk op thor 1 W bedolt dan het is conax en er zijn ook geen conax files maar wel conax keys en emu
Aanbevolen berichten