Gast Geplaatst: 4 maart 2003 Geplaatst: 4 maart 2003 Kan ik zonder last te krijgen van hartritme stoornissen 1.11 op deze Cam programmeren? <img src="/ubbthreads/images/graemlins/blush.gif" alt="" />
Gast Geplaatst: 4 maart 2003 Geplaatst: 4 maart 2003 ik heb het gedaan en zonder problemen (wel alleen software matig dan he)
Aanbevolen berichten