Ga naar inhoud


Fun kaart in combinatie met originele c+ kaart


pizzaman323

Aanbevolen berichten

Misschien dat iemand mij hierover verheldering kan brengen:

 

Wanneer ik een tijdje de originele c+ kaart niet in mijn decoder zou doen omdat ik dan gebruik zou maken van een fun kaart die ik kan lenen, dan zou hij de maandelijkse update niet meer krijgen. Dan vallen dus heel wat zenders weg, toch?

Om dit te voorkomen zou ik dan die c+ kaart dan niet in die 2e sleuf van de decoder kunnen plaatsen zodat hij wel telkens gewoon die update mee krijgt? De funkaart moet dan natuurlijk nog wel gewoon kunnen werken.

 

Alvast bedankt.

 

De groeten uit het oosten?

Groeten Pizzaman.

-----------------

DM800HD-SE, Philips 7072, Wavefrontier T90 wokje.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor zover ik weet kun je die tweede gleuf alleen gebruiken voor (hier nog nooit ingevoerde) pay per view (betalen dus).

 

Gewoon even 1x per maand (of desnoods 2 maand) even je org. c+ kaartje erin (gewoon daqje als je werkt of wat dan ook) en dan heb je je update toch ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals elke pizzaboer behoort te weten, zijn niet alle sleuven in de wereld gelijk. Jouw idee gaat dus niet op. Maar eens in het midden van de maand een uurtje of een nacht de kaartjes omwisselen, verlost je van het probleem dat de originele kaart wordt uitgeschakeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit updaten is een permanent proces. Bij mij is de update altijd binnen een half uur op de kaart, maakt niet uit wanneer ik de kaart erin doe gedurende de maand of dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou trouwesn wel tijdens het verwisselen van de kaarten de receiver uitzetten (standby) want het komt met de nieuwere firmware voor dat je dan dat kanaal kwijt bent. Je moet ook wel op C+ kanaal de receiver zetten anders doet hij het niet.

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...