Ga naar inhoud


Thor 1West


Johnnny1

Aanbevolen berichten

Heb nu diverse sat's ingesteld. en alles begint nu te draaien. Pfff. als ik eenmaal op sirius heb gedraaid en daarna naar 1West ga, krijg ik ten alle tijden Service not found. Als ik dan naar de setup ga en Motor instellingen en daarna BLauw(Volgende) druk en de motor 1 of 2 graden terug of vooruit draai en dan uit de motorsettings ga en dan de kanalenlijst neem en dan op C+ van Telenor druk, draaid de motor netjes terug naar de Thor Positie en daarna meteen beeld en als ik dan met telnet in de dreambox PS intik zie ik netjes dat GBOX mooi draaien. Maar als ik nu van sirius rechtstreeks naar 1West ga krijg ik dus Service not found.

 

Ligt dit meschien aan de channellijst ?????

 

Johnnny1

 

 

Met Vriendelijke Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb ik hier ook op veel thor kanalen. Zelf trek ik dan even de stekker uit de dreambox of reset de box d.m.v. de drie knoppen. Na opnieuw opstarten is dan alles weer ok.

 

Lijkt mij daarom een bug in de firmware.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij draait toch ook gewoon met een Vbox type 1 johnnny ?

 

Ik heb ook wel dat als ik draai en het duurt te lang voor hij op de positie is, dat ik die melding ook krijg "service not found" maar als ik dan op die sat gewoon een kanaal omhoog of omlaag zap heb ik gewoon beeld.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb zelfs VBOX type 1 en type II

 

Maar als ik met de db naar Thor draai en daarna na Intelsat 707 0,8W ga en daar 1x aftel op een channel krijg ik dus wel beeld. als ik daarna naar 1West terug ga ontvang ik wel beeld. dus Keys en derglijke is allemaal prima. Maar de motor draaid maar 8 keer van de 10 dus neem ik aan dat er toch een bugje inzit. Gezien het feit ik met alle andere ontvangers wel continue kan draaien.

 

Maar zal morgen eerst eens de laatste trav erin zetten van 08-03-2003 en dan zullen we nog eens kijken of het probleem er is met de Thor.

 

Johnnny1

 

Met Vriendelijke Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...