Gast Geplaatst: 6 maart 2003 Geplaatst: 6 maart 2003 Wie kan me helpen met upgrad van cryptowork module naar astonseca. Ik ben bij www.lefdata.com/ci_ca/ci.html gesurft. ik heb de upgrade pakket (ge)download plus hoe je moet doen. alle beschrijvingen. maar helaas niet gelukt wie weet hoe dat moet please help. zodra dat ik Xaload11.exe start dan zie ik (please, input a DVB module and wait for the beeps befor pressing 'spacebar'). Als ik spacebare druk krijg ik te zien DVB module initialisatie ERROR. Wie weet wat moet ik doen.
Bigfoot Geplaatst: 6 maart 2003 Geplaatst: 6 maart 2003 Waarom ruil je hem niet gewoon voor een Aston module?
JohnnyBee Geplaatst: 6 maart 2003 Geplaatst: 6 maart 2003 Je kan hem mijns inziens enkel omproggen tot een Aston 1.03 !!! Wat je probleem betreft, heb zoiets gelezen van dat je moet opstarten met de CI in de laptop, had je dit zo gedaan??? Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
satBJ Geplaatst: 6 maart 2003 Geplaatst: 6 maart 2003 Omproggen kan alleen met de oude modules. Dus de crypto 1.12 en 1.14 en de aston 1.03. Ook de laptops liggen nog wel eens dwars. De ci modules werken alleen in de 16 bits modus (pc-card) en niet carbusmodus (32 bits).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen